Een belangrijk deel bezoekers van het Jubelparkmuseum komt in groep en maakt gebruik van het aanbod van de educatieve diensten. Het Museum biedt naast gegidste rondleidingen ook ateliers aan. Andere groepen komen op “vrij bezoek”.
De idee was om een tevredenheidsanalyse te maken bij de groepsbezoekers en om na te gaan of zowel de groepen die een beroep doen op de educatieve diensten als de groepen die het Museum vrij bezoeken, tevreden zijn over de geboden dienstverlening. De diverse aspecten van de dienstverlening (reservatie, onthaal, gids, informatieverstrekking, randdiensten, etc.) worden daarbij bevraagd.
Methode datavergaring
Online enquête.
Resultaten
Voor deze enquête werden in de loop van 2014 120 respondenten (groepsverantwoordelijken) bevraagd.
Contact
Datum aanvraag: 05/12/2013
Veldwerk: januari-juni 2014.
Rapport: november 2014
Volledig rapport **
Dit rapport is beveiligd en enkel te consulteren mits toestemming van het PublieksObservatorium.
Aarzel niet om met ons contact op te nemen door te mailen naar reinoud.magosse@natuurwetenschappen.be of telefonisch op het nummer +32 (0)2 627 41 96